Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/dinbuzau/public_html/mysql_connect.php on line 7
Buzau Publicitatea Pe Intelesul Tuturor

Publicitatea pe intelesul tuturor

    
      Am decis sa definesc niste termeni, desi multora dintre voi le sunt poate cunoscuti. Mi s-a pus insa de nenumarate ori intrebarea ce este acela "advertiser", desi de multe ori ma intrebau chiar cei in cauza. Nu cred insa ca este neaparat obligatoriu sa stii ca te numesti "advertiser" atata timp cat platesti pentru a beneficia de reclama, nu-i asa? Ma rog, poate unii ar spune ca e obligatoriu sa stii pentru ce dai banii, nu pentru cum te numesti daca ii dai.
      Oricare ar fi cazul tau, te voi trata ca pe un necunoscator si iti voi explica foarte succint anumite lucruri. Te numesti asadar advertiser daca apelezi la mine pentru a-ti face reclama. Eu sunt publisher-ul, cel care "executa" ceea ce ii ceri. O sa fiu alaturi de tine, te voi interoga (in sensul bun), pentru a sti mai exact ce ti se potriveste. Pe intelesul unora dintre voi, sunt prestatorul de servicii care iti asigura succesul afacerii tale. Observ ca au trecut vremurile in care termenii pomposi erau la moda, acum se discuta la modul "vreau si eu sa fiu peste tot pe unde sunt aia".
      Publicitatea, advertisingul, reclama, aparitiile sunt doar niste termeni. Ma numar printre cei care se ridica si se coboara la nivelul interlocutorului, fara a-i critica limbajul sau cunostintele. Daca ar sti atat de bine ceea ce vrea, ar mai veni la mine? Poate da sau poate ca nu, ceea ce ma obliga sa il tratez cu respectul cuvenit.
      Am fost si eu de cealalta parte a baricadei. Mi-au placut unele lucruri, altele mi-au lasat un gust amar. unii spun ca pretul e un criteriu, uitand sa se gandeasca de fapt la efect, care e cel mai important. Alegand un lucru ieftin, te alegi de foarte multe ori cu un serviciu prost care te va costa in final mult mai mult decat daca ai fi facut din start o alegere mai scumpa.  

      De ce alegi sa iti faci reclama?
      Excludem cazurile in care ne facem publicitate doar pentru ca vecinul isi face si nu vrei sa te lasi mai prejos. Acesta este unul dintre motivele uzuale, ce-i drept, dar azi as vrea sa trec in revista lucrurile pentru care ar trebui sa alegem reclama:
      Ai nevoie de o imagine buna pentru a ajunge la publicul tinta.
      Viitorul tau client exista cu siguranta, dar poate nu a auzit de tine.
      Este momentul sa te faci cunoscut lui, sa il faci sa vada care sunt avantajele serviciilor tale. Daca nu ai atatia clienti pe cat ti-ai dori, cu siguranta ai nevoie de o strategie de publicitate. Ai nevoie sa apelezi la cineva care sa iti ofere respectiva strategie, de cineva cu experienta in domeniu, pentru a fi sigur ca nu gresesti.
      Poti sa iti faci fluturasi de unul singur, poti sa pierzi timp cautand solutii ieftine, in loc sa folosesti acel timp pentru a-ti creste bugetul. Nu-i asa ca e mai convenabil sa apelezi la un profesionist iar tu sa muncesti pentru a-l plati in timpul pe care l-ai consuma ineficient vrand sa faci totul de unu singur? Oamenii nu vor sa lase banii sa circule, se zgarcesc la sume care ar putea sa le aduca mai multi bani si o imagine mai buna, implicit mai multi clienti si potentiali clienti. Asta este unul dintre motivele pentru care nu prea reusim sa evoluam si sfarsim prin a ne plange ca nu avem bani.
     Inca un motiv pentru a-ti face publicitate este acela ca daca tu te culci pe o ureche, concurenta ta nu doarme. Clientul se orienteaza rapid si te poti trezi ulterior ca nu iti dai seama cand ai devenit peste noapte un nimeni in domeniu.
     N-o sa ma apuc sa fac nimanui educatie pentru ca timpul valoreaza mult si am invatat din experienta ca acolo unde se consuma timp ineficient, e mai bine sa pui punct. in fond se poate totul sintetiza: vrei sa fii in top, lucrezi cu cei din top. Te chinui doar sa supravietuiesti, atunci drumul din pacate se indreapta doar in jos. Cine aude, felicitari, cine nu... succes!

N.G.
dinbuzau@yahoo.com

Regional