Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/dinbuzau/public_html/mysql_connect.php on line 7
Buzau Cum Scapam De Insomnii

Cum scapam de insomnii


Multe persoane poate se confrunta cu aceasta problema, si ar trebui sa o luam in calcul si sa incercam sa o remediem, deoarece cu siguranta se intampla ceva in organism.
Insomnia apare in momentul in care o persoana nu se poate odihni noaptea, se trezeste dupa 2-3 ore de somn, sau adoarme foarte greu.
De obicei apare mai des la femei decat la barbati, dupa varsta de 40 de ani, dar se poate instala si la adolescenti.
Pentru a ne putea da seama cum tratam insomnia, trebuie sa stim in primul rand daca nu cumva este un simptom al unei boli sau a aparut din alte cauze, cum ar fi: camera care nu este aerisita corespunzator, stres, examene, evenimente neplacute in familie, probleme in cuplu, probleme profesionale.
Daca nu este un simptom al unei boli, atunci putem sa ne tratam prin remedii naturiste.
Sportul este foarte important pentru sanatate, asa ca exercitiile fizice, plimbarile prin parc sau urcatul scarilor va poate ajuta sa dormiti mai bine si sa aveti un somn mai linistit.

Ceaiurile de asemenea ne pot ajuta sa dormim mai bine, tocmai de aceea vreau sa va recomand cateva plante.
•    Paducelul ajuta la echilibrarea circulatiei cerebrale, are un efect usor sedativ si putem bea chiar 3-4 cani pe zi de ceai.
•    Lavanda de asemenea se poate folosi sub forma de ceai, sub forma de ulei volativ, este relaxanta, sedativa si o mai putem pune in pernute mici si in momentul in care punem capul pe perna, o sa ne dea efectul sedativ.
•    Teiul se poate folosi si in problemele de anxietate si depresie, in problemele respiratorii (tuse, rinoree, stranut), are un efect sedativ si calmant.
•    Sunatoarea este cel mai bun antidepresiv natural, se foloseste sub forma de ceai dar si sub forma de ulei (pentru masaj).

Grijile si problemele apar foarte des in viata noastra dar trebuie sa incercam sa le depasim si sa nu lasam sa ne afecteze sanatatea, deoarece fara sanatate nu putem face nimic.
Va recomand in momentul in care mergeti la culcare, masa de seara sa nu fie prea copioasa si sa va eliberati mintea, pentru a putea avea un somn linistit.


Gabriela Iorga

Regional